Targi firmowe to specyficzna forma prezentacji ofert. Wokół Twojego stoiska stoi mnóstwo innych, których właściciele mają dokładnie ten sam cel, co Ty – przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Nic więc dziwnego, że chcesz wyróżnić się spośród nich i sprawić, żeby to właśnie Ciebie wybrali potencjalni kontrahenci. Jak to zrobić? Najprościej poprzez ciekawy design. Nie od dziś wiadomo, że wzrok osób mijających na przykład witryny sklepowe, skupia się na tych najbardziej atrakcyjnych wizualnie. Można to wykorzystać w projektowaniu stoiska handlowego. Przeczytaj poniższy tekst, a dowiesz się, jak stworzyć efektowną przestrzeń, która zachęci przechodzące osoby do zatrzymania się.
Powyższe stwierdzenie brzmi niczym utarty slogan, jednak jak w wielu takich hasłach, i w tym tkwi sporo prawdy. Jeśli chcesz, żeby Twoja oferta została zauważona, zaprojektuj niestandardowe stoisko handlowe. Ten rezultat da się osiągnąć dzięki zastosowaniu nieregularnych kształtów: ścianka systemowa na bazie półokręgu będzie cieszyła się większym zainteresowaniem, niż prostokątna. Również meble znajdujące się w Twojej targowej strefie marketingowej warto ustawić inaczej, niż zwykle. Kto bowiem powiedział, że na głównym miejscu powinna stać lada, a obok niej regały z ulotkami?
Niestandardowe podejście do tematu to klucz do sukcesu. Pamiętaj jedynie o tym, aby wygląd stoiska odzwierciedlał wizerunek przedsiębiorstwa i prowadzoną działalność, przykładowo poprzez kolorystykę albo dostępne dla klientów gadżety.
Kolory obszaru handlowego to niezwykle istotny aspekt promocji. Zdecyduj się na kilka barw, mających budzić skojarzenia z Twoją ofertą i baw się nimi. A może na myśl przychodzi Ci konkretny kształt, na przykład logo firmy, dające się pomysłowo zaaranżować? Tutaj każdy pomysł jest dobry, ale opłaca się go przemyśleć wcześniej, tak, by uzyskany efekt był spójny i przejrzysty.
Świetnym rozwiązaniem okaże się dobranie kolorów do charakteru sprzedawanych produktów czy świadczonych usług. Jeżeli Twoja firma specjalizuje się w dystrybucji naturalnej żywności, będzie to zieleń, a w przypadku, gdy w asortymencie znajdują się ekskluzywne kosmetyki – czerń, srebro i złoto.
Miejsce, w którym wiele firm jednocześnie przedstawia własną ofertę, rządzi się swoimi prawami. Jednym z nich jest niewielka ilość czasu, przeznaczonego na rozstawienie swoich materiałów promocyjnych. Kiedy liczy się każda sekunda, wybierz łatwe w składaniu i rozkładaniu systemy wystawiennicze oraz lady, trybunki czy stoliki na kółkach, które można szybko przetransportować z miejsca na miejsce.
Jeśli nie jesteś pewien, na co się zdecydować, zwróć się do nas. W adsystem pomożemy Ci dobrać odpowiednie elementy stoiska, a także doradzimy w sprawie jego wyglądu. Klienci nie przejdą obok Ciebie obojętnie!