Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Cel: profesjonalne stoisko handlowe. Dowiedz się, jak je zaprojektować, by przyciągnęło ludzi


Blog cover image

Stoiska targowe
Ścianki reklamowe
Nowoczesne stoisko targowe z nieregularną kompozycją kasetonów podświetlanych LED i kolorową grafiką przyciągającą wzrok.

Targi firmowe to specyficzna forma prezentacji ofert. Wokół Twojego stoiska stoi mnóstwo innych, których właściciele mają dokładnie ten sam cel, co Ty – przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Nic więc dziwnego, że chcesz wyróżnić się spośród nich i sprawić, żeby to właśnie Ciebie wybrali potencjalni kontrahenci. Jak to zrobić? Najprościej poprzez ciekawy design. Nie od dziś wiadomo, że wzrok osób mijających na przykład witryny sklepowe, skupia się na tych najbardziej atrakcyjnych wizualnie. Można to wykorzystać w projektowaniu stoiska handlowego. Przeczytaj poniższy tekst, a dowiesz się, jak stworzyć efektowną przestrzeń, która zachęci przechodzące osoby do zatrzymania się.

Zjednaj sobie klientów. Postaw na elementy, które się wyróżniają

Powyższe stwierdzenie brzmi niczym utarty slogan, jednak jak w wielu takich hasłach, i w tym tkwi sporo prawdy. Jeśli chcesz, żeby Twoja oferta została zauważona, zaprojektuj niestandardowe stoisko handlowe. Ten rezultat da się osiągnąć dzięki zastosowaniu nieregularnych kształtów: ścianka systemowa na bazie półokręgu będzie cieszyła się większym zainteresowaniem, niż prostokątna. Również meble znajdujące się w Twojej targowej strefie marketingowej warto ustawić inaczej, niż zwykle. Kto bowiem powiedział, że na głównym miejscu powinna stać lada, a obok niej regały z ulotkami?

Niestandardowe podejście do tematu to klucz do sukcesu. Pamiętaj jedynie o tym, aby wygląd stoiska odzwierciedlał wizerunek przedsiębiorstwa i prowadzoną działalność, przykładowo poprzez kolorystykę albo dostępne dla klientów gadżety.

Stoisko targowe adsystem z podświetlanymi elementami, nowoczesną konstrukcją i intensywną kolorystyką w odcieniach fioletu i magenty.

Bądź widoczny na pierwszy rzut oka. Pokaż swoją firmę za pomocą barw

Kolory obszaru handlowego to niezwykle istotny aspekt promocji. Zdecyduj się na kilka barw, mających budzić skojarzenia z Twoją ofertą i baw się nimi. A może na myśl przychodzi Ci konkretny kształt, na przykład logo firmy, dające się pomysłowo zaaranżować? Tutaj każdy pomysł jest dobry, ale opłaca się go przemyśleć wcześniej, tak, by uzyskany efekt był spójny i przejrzysty.

Świetnym rozwiązaniem okaże się dobranie kolorów do charakteru sprzedawanych produktów czy świadczonych usług. Jeżeli Twoja firma specjalizuje się w dystrybucji naturalnej żywności, będzie to zieleń, a w przypadku, gdy w asortymencie znajdują się ekskluzywne kosmetyki – czerń, srebro i złoto.

Zaprojektuj stoisko z efektem „wow”.
Wybierz gotowe rozwiązanie albo potraktuj je jako punkt wyjścia do własnego projektu.

Na targach liczy się czas. Zainwestuj w rozwiązania, które go oszczędzą

Miejsce, w którym wiele firm jednocześnie przedstawia własną ofertę, rządzi się swoimi prawami. Jednym z nich jest niewielka ilość czasu, przeznaczonego na rozstawienie swoich materiałów promocyjnych. Kiedy liczy się każda sekunda, wybierz łatwe w składaniu i rozkładaniu systemy wystawiennicze oraz lady, trybunki czy stoliki na kółkach, które można szybko przetransportować z miejsca na miejsce.

Jeśli nie jesteś pewien, na co się zdecydować, zwróć się do nas. W adsystem pomożemy Ci dobrać odpowiednie elementy stoiska, a także doradzimy w sprawie jego wyglądu. Klienci nie przejdą obok Ciebie obojętnie!

elementor/speaker
Pomożemy Ci
wyróżnić się na targach.
Ostatnie wpisy
chevron
chevron