home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Lekkie narzędzie promocyjne - korzyści ścianek Vario Light w Twojej reklamie

Seria Light składa się z aluminiowej konstrukcji o średnicy od 30 do 34 milimetrów. Dzięki temu są znacznie łatwiejsze w przenoszeniu od standardowych ścianek tekstylnych. Nie potrzebujesz ekipy, sam możesz podnosić, przestawiać i reklamować. 

 

Zalety ścianek Vario Light

Wydruki dopasowane do konstrukcji, tworzą jednolity obraz bez marszczeń czy zagnieceń. Przy założeniu wystarczy naciągnąć materiał na ramę, dlatego niepotrzebne będzie prasowanie. Zamek, za pomocą którego zamykasz wydruk, po założeniu staje się niewidoczny. Jest to ekologiczna forma reklamy, która pozwala na swobodną i wielokrotną wymianę wydruków. Materiał wykonany przy użyciu technologii sublimacji, gwarantuje wysoką jakość kolorów i grafiki.

 

Dodatkowo możesz wybrać 2 rodzaje opakowań. Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy możliwość dodania klasycznej torby lub wariantu na kółkach. 

 

Tak jak w przypadku standardowej serii Vario, ścianki reklamowe Light rozłożysz bez użycia narzędzi, a tekstylny wydruk idealnie będzie opinał ramę. 



Vario Light - gdzie najlepiej sprawdzą się lżejsze warianty?

Ścianki Vario Light wykorzystasz nie tylko jako scenerię reklamową. Tekstylne narzędzia marketingowe, to również materiały, które pomogą jako: 

 

  • Tło fotograficzne - ścianki sprawdzą się do sesji zdjęciowych w biurach lub studiach fotograficznych, szczególnie, podczas okazji takich jak święta czy rocznice. 

  • Promocja marki - tekstylia to widoczna reklama dla Twojego biznesu, która przyciągnie publiczność i sprawi, że konkurencja zostanie w tyle, 

  • Stoisko targowe - ścianki mogą być również ekonomiczną wersją prostej zabudowy na każde wydarzenie, jak targi, eventy, wystawy, 

  • Roll-up - lżejsze wersje ścianek to nowoczesna wersja roll-upów, którą ustawisz w dowolnym miejscu i przeniesiesz z taką samą łatwością.  

 

   

   

 

Vario vs. Vario Light

Główną różnicą między standardową wersją ścianek Vario a serią Light jest ich konstrukcja. Na klasyczne warianty składają się aluminiowe rury o grubości 43 milimetrów, natomiast lżejsze zaledwie od 30 do 34 milimetrów. Dzięki temu są łatwiejsze w podnoszeniu oraz przestawianiu. Dzięki temu nawet przy prowadzeniu jednoosobowego biznesu jesteś w stanie poradzić sobie z rozkładaniem i transportem ścianki reklamowej Vario Light w ciągu kilku minut. Standardowe wersje z grubszą rurą, sprawdzą się w sytuacjach, gdy potrzebna jest stabilniejsza konstrukcja. 

 

Oba rodzaje ścianek są niezwykle intuicyjne i nie wymagają specjalistycznej wiedzy do ich złożenia. Beznarzędziowy i prosty montaż wyróżniają je na tle innych systemów wystawienniczych. 

 

 

Vario to materiał, który został stworzony jako rozwiązanie do konstrukcji rurowych. Przystosowany do techniki sublimacji, jest niezwykle trwały i wytrzymały. W jego składzie główną rolę odgrywa stretch, nadający wyjątkowej elastyczności. Materiał Vario rozciąga się w obie strony, co daje możliwość na tworzenie wielu różnych kształtów ścianek reklamowych. 

 

Lekka ścianka czy stabilna konstrukcja? Czego potrzebujesz do swojej reklamy? Zobacz pełną ofertę ścianek tekstylnych Vario i Vario Light.