home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Promocja firmy niezależnie od pogody. Sprawdź, ile korzyści niosą za sobą namioty pneumatyczne
Okazji do zaprezentowania oferty przedsiębiorstwa bywa naprawdę mnóstwo: targi bra
nżowe, imprezy plenerowe, promocyjne, sportowe, eventy, pikniki rodzinne. We wszystkich tych miejscach możesz postawić ladę, krzesła i cale systemy wystawiennicze, a prędzej czy później kt...
Cel: profesjonalne stoisko handlowe. Dowiedz się, jak je zaprojektować, by przyciągnęło ludzi
Targi firmowe to specyficzna forma prezentacji ofert. Wokół Twojego stoiska stoi mnóstwo innych, których właściciele mają dokładnie ten sam cel, co Ty – przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Nic więc dziwnego, że chcesz wyróżnić się spośród nich i sprawić, żeby to...
Targi branżowe to wyzwanie dla każdej firmy. Jak się do nich idealnie przygotować?
Wbrew pozorom, udział w targach firmowych nie jest do końca prostą sprawą. Sama obecność na nich nie zagwarantuje sukcesu. Mało tego, nawet gdy dołożysz do niej perfekcyjnie opracowane materiały reklamowe, również nie ma gwarancji, że jakikolwiek Klient się nimi zainter...
Daj się zauważyć! Zobacz, jak szybko i profesjonalnie stworzyć stoisko targowe
W życiu każdego przedsiębiorcy przychodzi chwila, gdy pragnie on zaprezentować swoją firmę szerszej publiczności. Doskonałą okazją ku temu są różnego rodzaju targi, na których można pokazać się z jak najlepszej strony, a także przyciągnąć nowych klientów. Gwarancją sukc...
Reklama w formie namiotu? Oto mobilne stoisko do promocji firmy
Poszukując profesjonalnych nośników reklamy, nie sposób pominąć namiotów pneumatycznych. Pozwalają one zaaranżować stoisko handlowe w niecodziennej formie, która jest daleka od tradycyjnej i wszystkim dobrze znanej. Innowacyjna akcja promocyjna zapadnie w pamięć odbiorc...
Stojak A4, czyli nieodłączne narzędzie reklamowe każdego handlowca
Przedstawiciele handlowi to znawcy swojej branży, docierający do klientów dzięki pewności siebie i odpowiedniej autoprezentacji. Ale nie tylko – bez profesjonalnych materiałów reklamowych, nawet bardzo rozwinięte kompetencje sprzedażowe nie pomogą w pozyskaniu stałych k...