adFrame Single – coś się kończy, coś się zaczyna
adFrame Single był przez długi czas alternatywą dla klasycznego roll-upa – nowoczesnym, jednostronnym nośnikiem LED do biur, recepcji i stoisk targowych. Jego główną zaletą była lekka konstrukcja z aluminiowych profili, podświetlenie oraz możliwość wymiany tekstylnego wydruku. Sprawdzał się wszędzie tam, gdzie komunikacja wizualna potrzebna była tylko z jednej strony – np. przy ścianie lub na stoisku otwartym jedynie od frontu.
Dlaczego wycofujemy ten model?
Wraz z rozwojem technologii oświetlenia LED i systemów druku tekstylnego, dziś możemy zaoferować znacznie bardziej funkcjonalne rozwiązanie – dwustronne i równie lekkie. Dlatego kończymy sprzedaż wersji jednostronnej, by zastąpić ją produktem, który daje więcej możliwości i lepiej odpowiada na potrzeby współczesnych działań promocyjnych.
Zastępuje go nowoczesny adFrame Slim
Nowym standardem w tej kategorii jest adFrame Slim – wolnostojący kaseton LED z nadrukiem po obu stronach. Ten model łączy ultralekką, wąską konstrukcję z intensywnym podświetleniem typu Edge double-sided. Zachowuje wszystkie zalety poprzedniej wersji, ale wzbogaca je o nowoczesne rozwiązania technologiczne, które zwiększają funkcjonalność i efekt wizualny.
Dlaczego warto przejść na adFrame Slim?
obustronne podświetlenie zwiększa zasięg ekspozycji,
możliwość wyboru wydruku jedno- lub dwustronnego,
łatwa i szybka wymiana grafik,
beznarzędziowy montaż w kilka minut,
druk sublimacyjny o jakości fotograficznej,
jedno urządzenie, wiele zastosowań – dzięki wymiennym wydrukom.
Wciąż szukasz jednostronnego rozwiązania?
Jeśli zależy Ci na ekspozycji tylko z jednej strony, adFrame Slim również na to pozwala – w wersji z tkaniną z przodu i materiałem blackout z tyłu. Niezależnie od wybranej wersji, adFrame Slim pozwala Ci zmieniać grafikę bez kupowania nowej ramy – to inwestycja na wiele kampanii.
adFrame Single był dobrym początkiem – ale teraz czas na bardziej zaawansowany i wszechstronny system wystawienniczy.