yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Porównanie kasetonów reklamowych - który wybrać? adFrame Quick czy samorozkładający kaseton świetlny pop-up?

Kasetony świetlne adFrame Quick i Pop-up to podobne produkty, ale diabeł tkwi w szczegółach. To właśnie drobne detale decydują o tym, czy wybrane rozwiązanie będzie naprawdę spełniało twoje potrzeby. Jeśli planujesz zakup kasetonu reklamowego, zobacz, czym różnią się nasze dwa produkty, oraz na który z nich warto postawić.

Premiera nowej zabudowy targowej, czyli stoisko Double Deck
Dodatkowe piętro, niemal 25 metrów kwadratowych powierzchni i efekt “wow”. Na tegorocznych targach Rema Days zaprezentowaliśmy nasze nowe stoisko targowe. Tym razem poszliśmy o krok dalej, a właściwie wyżej - przygotowaliśmy piętrową zabudowę targową, obok której nie sposób przejść obojętnie.
AdTribune pop-up - kolejna nowość w ofercie adsystem
Szukasz trybunki reklamowej, która jest nie tylko świetnym narzędziem marketingowym, ale także jest wygodna w użytkowaniu i transporcie? Polecamy ci nowość w naszej ofercie, czyli AdTribune pop-up - pierwszą na rynku, samoskładającą się trybunkę promocyjną. Zobacz, czym charakteryzuje się nasz nowy produkt oraz podczas jakich działań promocyjnych może ci się przydać.
Samorozkładający kaseton podświetlany adFrame Pop-up - nowość w ofercie adsystem

Szybkie i beznarzędziowe rozkładanie, efektowny wygląd i podświetlenie led - to najważniejsze cechy naszego nowego produktu, czyli kasetonu podświetlanego adFrame Pop-up. Jeśli szukasz efektywnego nośnika promocyjnego, który dodatkowo będzie bardzo wygodny w obsłudze, zobacz, jaką nowość przygotowaliśmy.

6 wskazówek, jak przygotować się na targi i niczego nie zapomnieć 

Planujesz udział w targach i zastanawiasz się, jak przygotować stoiska wystawiennicze oraz pozostałe elementy promocji? Zebraliśmy dla ciebie sześć wskazówek, dzięki którym każde stoisko targowe będzie znakomitą wizytówką marki, a udział w targach stanie się ważnym narzędziem promocji firmy.  

Jak być widocznym na stokach narciarskich?

Reklama i promocja odgrywają kluczową rolę nie tylko w sezonie letnim, ale również w zimie, szczególnie jeśli chodzi o wydarzenia plenerowe. Warto zastanowić się, gdzie umieścić reklamy outdoorowe, aby osiągnąć maksymalny zasięg i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Wybierz lokalizację, w której spotkasz swoją grupę docelową i dobierz odpowiednie akcesoria, które zdobędą ich zainteresowanie.