home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

ścianki reklamowe
Ścianki tekstylne i tła reklamowe do publikacji w social mediach
  Każdego dnia na popularnych portalach społecznościowych powstają dziesiątki tysięcy publikacji o rozmaitej tematyce. Zdjęcia i filmy na instagramowych czy facebookowych profilach może dziś publikować każdy. Ile z tych osób robi to jednak naprawdę profesjonalnie ...
Profesjonalny home office – przygotuj się do pracy zdalnej
Jeszcze do niedawna praca zdalna była przywilejem i zdarzała się raczej tylko w wyjątkowych sytuacjach. Dziś (w czasach koronawirusa i lockdownu) home office stał się normą. Pracownicy zderzyli się z rzeczywistością, w której muszą stawiać czoła codziennym spotkaniom ...
5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, zamawiając systemy wystawiennicze i wybierając wykonawcę
Chcesz stworzyć profesjonalne stoisko promujące Twoje produkty lub usługi, ale nie wiesz od czego zacząć? Spieszymy z pomocą! Pozwól, że przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie, które warto sprawdzić jeszcze zanim zdecydujesz się na zakup odpowiednich systemów ...
Stoiska i ścianki reklamowe – jak wykorzystać ich potencjał?
  Stoiska czy ścianki reklamowe to bardzo popularne formy reklamy, które można spakować do małej torby i zabrać ze sobą na targi i eventy branżowe. Mimo tego, że obecnie marketing coraz prężniej działa w internecie, to tradycyjna reklama wciąż jest skutecznym spos...
Reklama zewnętrzna w czasie pandemii COVID-19. Czy jeszcze ma znaczenie?
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieniła rynek pracy i podejście do marketingu. Wielu przedsiębiorców ogranicza wydatki na reklamę, rozważniej kalkulując budżety. Jak zmieniają się zachowania reklamodawców i konsumentów, i czy w czasach pandemii należy jeszcze inwest...
Projektowanie stoisk targowych krok po kroku. Jeśli Twoje stanowisko ma powalać odbiorców, żadnego etapu nie wolno pominąć
Aktywność firmy podczas różnego rodzaju eventów ma wiele zalet: ułatwiania nawiązywanie kontaktów biznesowych, buduje świadomość marki wśród odbiorców, kreuje jej pozytywny wizerunek. Rzecz w tym, że podczas jednego wydarzenia ten sam cel przyświeca dziesiątkom, a nawet...